03/09/2012

bleach me

Kolejna jesień, którą przyjdzie spędzić przed telewizorem oglądając nasz ukochany X factor. Pod koniec maja byliśmy w Londynie na nagraniu jednego odcinka. W końcu na żywo zobaczyliśmy telewizyjnych celebrytów i celebrytki - Loui, Gary, Tulisa i Rita Ora plus urodziwy Dermont :) nagranie trwało parę godzin, było upalnie na dworze a w środku miła klima. W zeszły weekend był krótki fragment z dnia kiedy byliśmy w Londynie i udało mi sie w tłumie odnaleźć swoją reke robiącą zdjęcia haha W czasie urlopu w Polsce Playstation bedzie zaprogramowane zeby wszystko nagrać i wszystko sobie ładnie obejrzymy po powrocie. Ostatnio miałem niemiłe dretwienie w lewym udzie. Zaaplikowałem sporo magnezu i jakby się poprawiło. Wczoraj spałem czwartą noc z rzędu w pracy i coś źle leżałem, gdyż po obudzeniu przestał mi działać nadgarstek i bolało trochę. Żeby sobie ulżyć wybrałem się na spinning na siłowni. Po 45 minutach napierdalania na rowerku wypociłem z pól tony wody i mam koszmarne zakwasy grzbietu i karku. Czyli dziś w pracy jestem inwalidą. Nie ma to jak sobie zrobić dobrze... Jeszcze dwa dni i urlop! No i Magda kreatorką smaku wraca od czwartku do ramówki polskiej telewizji! Trzeba będzie zassać z netu i słuchać ważnych porad kulinarnych!

No comments: