22/05/2010

Kraina Patalonkow

Jako mlode dziecie lubilem czytac ksiazki. Jedna z pierwszych jakie przeczytalem w swoim zyciu byla 'Kraina Patalonkow' Jana Drzezdzona. Jakis czas temu udalo mi sie ja znalezc na polskim Allegro czy ebayu i sobie kupilem. Dzisiaj w ramach relaksu w stresujacej pracy ze swirami postanowilem sobie ja poczytac. OMG! Juz wiem dlaczego jak jak czytalem to zagladalem co jakis czas do slownika jezyka polskiego. Jako mlode chlopcze musialem miec pod reka ow slownik, bo gdy natrafialem na slowo, ktorego nie rozumialem, to staralem sie poznac definicje ze slownika. Ksiazka dosyc pokrecona i pewnie dlatego zostalem tak pokrecony w doroslym zyciu. Jestes tym co czytasz. Z innych lektur dziecinstwa pamietam tez cos o jakims lisie detektywie oraz moja ulubiona ksiege wynalazkow. Jestes tym co czytasz :)

1 comment:

Szeherezada Stiepanowna said...

O rany boskie. Jestem gauleiterem Prus Zachodnich...

:D